Få nemt hjælp og svar på dine spørgsmål her!
Find nemt hjælp:
Bestilling af internet/TV
Se vores produkter og priser, samt hvordan du bestiller
Etablering & teknikere
Se leveringstider og info om etablering & teknikerbesøg
Router & forbindelse
Guides til opstart, routerindstillinger og bedre forbindelse
Driftsstatus på nettet
Tjek driftsstatus og servicevinduer på netværket
Betaling & regninger
Se info om betaling, metoder og dine regninger
Ændring af abonnement
Se hvordan du flytter, overdrager, og ændrer dit abonnement
Åbningstider/kontakt
Fandt du ikke dit svar ovenfor, står vi klar i åbningstiden til at hjælpe dig på chat, mail, eller telefon.
Mandag – torsdag
8:00
16:00
Fredag
9:00
16:00
Weekend
10:00
15:00
Spørgsmål til din regning & betaling?
Hvor kan jeg se min regning og betaling?
Se din regning på Mit Fastspeed. Du kan finde dine login-oplysninger i din ordrebekræftelse.
Gå til Mit FastspeedNy kunde – den første regning når du går live
Du betaler din første regning den dag, din forbindelse åbner. Vi er kvartalsafregning som betyder, at du betaler for den resterende del af det indeværende kvartal.
Eksempel: Din forbindelse åbner 10. februar, hvor din første betaling sker for perioden 10. februar til 31. marts. De efterfølgende betalinger sker derefter den 1. i kvartalet.
Hvornår betaler jeg og for hvilken periode?
Du betaler dit abonnement kvartalsvis forud. Det betyder, at du betaler den 1. dag i kvartalet for de kommende 3 måneder i kvartalet.
Dato for
betaling
Perioden som betalingen dækker
1. januar
Januar
Februar
Marts
1. april
April
Maj
Juni
1. juli
Juli
August
September
1. oktober
Oktober
November
December