Røg baggrund
Hjem » Presse » Bestilling af bredbånd/TV » Sådan bestiller du

Sådan bestiller du bredbånd/TV

Bestilling af bredbånd

Er du privatkunde:

Som privatkunde kan du bestille ved at indtaste din adresse i feltet i den røde boks ovenfor. Herefter vælger du det bredbånd du ønsker, indtaster din oplysninger og tilføjer betaling. Herefter får du muligheden (valgfrit og kan springes over) for at udfylde en opsigelsesblanket, så vi hjælper med at opsige den gamle udbyder – så du slipper for det besvær.

Du kan også bare ringe ind på 89 87 37 00, så hjælper vi dig med at bestille.

Er du erhvervskunde:

Som erhvervskunde kan du ringe ind til os på 89 87 83 03, så hjælpe vi dig med at finde den løsning som passer bedst til dig/jer. Dette gælder både hvis det er en virksomhedsopkobling, eller hvis det er bredbånd til en eller flere medarbejdere betalt af virksomheden (som medarbejderbredbånd/hjemmearbejdsplads).

Bestilling af TV

Hvis du IKKE er Fastspeed bredbåndskunde endnu:

Så skal du først bestille bredbånd. Du bestiller nemt Fastspeed bredbånd og TV ved at indtaste din adresse i feltet i den røde boks ovenfor. Herefter vælger du det bredbånd du ønsker, indtaster din oplysninger og tilføjer betaling. Herefter får du muligheden (valgfrit og kan springes over) for at udfylde en opsigelsesblanket, så vi hjælper med at opsige den gamle udbyder – så du slipper for det besvær. Til sidst i onlineprocessen har du mulighed for at tilknytte en TV-pakke.

Hvis du er eksisterende Fastspeed-kunde:

Der er to måder:

Du kan bestille det på vores TV-side HER. Vælg blot din TV-pakke, hvorefter du indtaster dine oplysninger, så vi kan identificere dit eksisterende Fastspeed-forhold – så nemt er det!

Alternativt logger du bare ind på Mit Fastspeed HER (vores selvbetjening) og tilknytter en tv-pakke. På den måde er du allerede ”genkendt” og processen går lyn-hurtigt.

Du kan også bare ringe ind på 89 87 37 00, så hjælper vi dig med at bestille.