Betalingsmetoder – Private kunder
Nedenfor kan du se hvilke betalingsmetoder, vi anvender til private samt hvis du får betalt dit bredbånd via din arbejdsgiver (medarbejderbredbånd). OBS. du betaler kvartalsvis, og der er ingen gebyrer.
Automatisk kortbetaling
Vi anvender automatisk kortbetaling. Det betyder, at du tilknytter et betalingskort til dit køb og abonnement, hvorefter vi automatisk sørger for betalingen, så du ikke skal bekymre dig om dette.
Du kan betale med følgende kort: Dankort, Visa, Visa Electron, Visa Debit, Mastercard og Maestro.
MobilePay
Du kan også anvende MobilePay som automatisk betalingsform. Dette kan du, både når du køber Fastspeed, eller hvis du ønsker at skifte nuværende betalingsmetode til MobilePay i Mit Fastspeed. Når du anvender MobilePay, kan du tilknytte det kort eller den konto, du ønsker. Dette gør du via MobilePay appen.
Betalingsservice
Du kan også betale med Betalingsservice. Du kan tilføje Betalingsservice i ‘Mit Fastspeed’ under menu-punktet ‘Regninger og betaling’.
Bemærk: Hvis betaling via Betalingsservice fejler (f.eks. pga. du ikke er sat op til dette i din bank e.lign), vil vi forsøge at trække beløbet fra dit kort.
Det er ikke muligt at bestille Fastspeed uden kort, da dette skal registreres i forbindelse med oprettelsen. Betalingsservice skal tilføjes efterfølgende på ‘Mit Fastspeed’.