Hjem » Presse » Fastspeed på AFAAs net

Fastspeed på AFAAs net

AFAA-medlemmer kan nu vælge mellem Fastspeed og Vios.

Den aarhusianske forening AFAA indgår første samarbejdsaftale, så man nu kan få leveret internet fra enten Vios eller Fastspeed. Partnerskabet er første skridt mod at sikre århusianerne endnu bedre valgmuligheder på internet og tv-markedet.

Nu får op mod 90.000 aarhusianske husstande mere at vælge mellem, når de skal købe internet og tv. Foreningen AFAA indgår nemlig sin første samarbejdsaftale med udbyderen Fastspeed, der fremover vil kunne levere internet til AFAA’ medlemmer på lige fod med produkter fra AFAAs egen tjenesteudbyder Vios.

”Vi er glade og stolte over nu at kunne tilbyde Fastspeed til vores medlemmer. Samarbejdet betyder, at medlemmerne kan vælge frit mellem Vios’ og Fastspeeds produkter. Opgaven for Vios er at sikre det bedste udvalg af tjenester og produkter til konkurrencedygtige priser. Det er medlemmernes behov, der er i fokus. Med Fastspeed har vi fået en stærk samarbejdspartner, der er kendt og anerkendt for sin høje kundetilfredshed,” siger Michael Jakobsen, adm. direktør i Vios.

Valgfrihed til medlemmerne

Vios blev sat i verden af den aarhusianske forening AFAA i september for at skaffe gode internet-, streaming og tv-løsninger til bedre priser for medlemmerne i Aarhus og omegn. Målet er at give medlemmerne valgfrihed mellem de bedste tjenester, og hos Fastspeed er adm. direktør Jens Raith glad for at være med til at sikre medlemmernes valgmuligheder.

”Vi er oprigtigt begejstrede for nu at kunne tilbyde Fastspeed bredbånd til det meste af Aarhus og omegn, så der nu kommer en reel valgfrihed til de mange aarhusianere, der hidtil i praksis har været låst til deres hidtidige bredbånds- og tv-udbyder. Samtidig er vi stolte over, at Vios har valgt at indgå et tæt samarbejde netop med os, og vi har gjort prisen superskarp, ift. hvad der kan tilbydes via andre netværk rundt om i landet. Vi står klar!” siger Jens Raith, adm. direktør i Fastspeed.

Mange i Aarhus og omegn vil med stor sandsynlighed få mulighed for at skifte til Fastspeed eller Vios, når de fra 1. december åbner for levering af internet og tv på det net, som Stofa tidligere leverede tjenester på.

”Vi ser frem til godt samarbejde med Stofa/Norlys omkring at skifte signalet, så aarhusianerne kan få en så let overgang til Vios eller Fastspeed som muligt,” siger Michael Jakobsen, adm. direktør i Vios.

Allerede nu kan man tjekke, om man kan få Vios på sin adresse på www.vios.dk eller på www.fastspeed.dk, hvor man også kan forudbestille.

Om Vios

Vios er medlemmernes nye udbyder, som er skabt af foreningen AFAA, der siden 1978 har sikret først radio og tv og senere også hurtigt internet til gode priser for medlemmerne. Med afsæt i fællesskabstanken, som kendetegner de traditionsrige foreninger, vil Vios blandt andet skaffe gode internet-, streaming og tv-løsninger til bedre priser til gavn for medlemmerne. Vios-universet vil løbende blive udbygget med fordele, tjenester, oplevelser og produkter til medlemmerne.

Fastspeed er Danmarks hurtigste bredbåndsselskab og førende på Trustpilot blandt de anerkendte teleselskaber med den bedste kundeoplevelse og service. Yderligere har Fastspeed den førende dækning i Danmark ift. at kunne levere højhastighedsbredbånd til flest danske husstande.  Fastspeed leverer bredbånd via bl.a. TDC’s coax net (kabel-tv) samt via fiberforbindelser fra TDC Net, EWII Fiber, Norlys, Nord Energi, Thy-Mors, Onefiber, Fibia, Energi Fyn, Aura og RAH Fiber. Senest er der indgået aftale om levering af Fastspeed via fiber fra SEF Fiber, og nu senest via coax fra AFAA/Vios, og flere aftaler er på vej.