Hjem » Presse » Fastspeed flyvende fra start: Har rundet 5.000 toptilfredse kunder

Fastspeed flyvende fra start: Har rundet 5.000 toptilfredse kunder

Fastspeed gik medio maj måned i luften med lancering af ”det ultimative bredbåndsprodukt”, en 1000 Mbit/s forbindelse til kun 249,- kr./md. Her kun knap 3 måneder senere har Fastspeed allerede rundet de første 5.000 kunder og skruer op for målsætningen for kundevækst.

Lige før sommer gik Fastspeed i luften med en ambition om at sætte en ny standard i bredbåndsmarkedet med et helt enkelt bredbåndsprodukt, hvor alle begrænsninger er fjernet. Og Fastspeed’s tilbud om en 1000 Mbit/s forbindelse til kun 249 kr. har – sommeren til trods – allerede fået 5.000 kunder til at købe abonnement hos markedets nye og ambitiøse bredbåndsudbyder.

”Markedet har taget rigtig godt imod Fastspeed og vores attraktive priser – det er vi selvfølgelig utroligt glade for”, fortæller Jens Raith, direktør i Fastspeed. ”Vores succesfulde start på salget varmer, men det, der gør mig allermest stolt er, at vi grundlæggende er lykkedes med at give vores kunder så god en oplevelse med Fastspeed. Netop at give kunderne en god serviceoplevelse var fundamentet i vores mission. At vi allerede nu kan prale af at have de mest tilfredse kunder gør mig og resten af Fastspeed-teamet pavestolte”, fortsætter Jens Raith med henvisning til selskabets Trustpilot-score på 9,7, som overstiger alle konkurrenternes tilsvarende kundevurderinger.

Kundetilfredshed – trustpilot-score

Den flyvende start betyder, at Fastspeed nu skruer op for forventningerne til abonnements-salget: ”Vi havde tidligere en forventning og ambition om at nå 20.000 kunder i løbet af 2 år, men med den store efterspørgsel og kundetilgang, vi nu oplever, så tror jeg allerede vi runder de første 10.000 bredbåndskunder sidst på året, kun godt et halvt års tid efter lancering.”

Fastspeed’s direktør er ikke i tvivl: ”Et stærkt og enkelt produkt til en yderst attraktiv pris – leveret af medarbejdere, der har lyst til og frihed til hver dag at gøre deres yderste for at give den bedst mulige service til kunderne – dét er tydeligvis opskriften på vores succes!”

Fastspeed er Danmarks nye bredbåndsselskab. Selskabet blev stiftet i slutningen af 2018 af Jens Raith, Morten Boe Andersen & Peter Mægbæk. Derudover støttes Fastspeed af en investorkreds med tung erfaring fra telebranchen, og som sammen ønsker at opbygge Fastspeed som et langsigtet og stærkt alternativ til den etablerede branche. Fastspeed´s mission er at blive danskernes foretrukne bredbåndsleverandør målt på pris, kvalitet og kundeoplevelse. Selskabet gik kommercielt i luften 13. maj med et bredbåndsprodukt uden begrænsninger, 1000 Mbit/s til DKK 249,-. På billedet fra venstre af ses Morten Boe Andersen og Jens Raith