Hvis du er blandt de kunder, der skifter fra Wizer til Fastspeed, så vil vi gerne byde dig varmt velkommen. Vi er begejstrede for at kunne levere vores superhurtige og stabile internet hjem til dig og som Danmarks ultimative bredbåndsudbyder, sikrer vi, at du får den bedste internetoplevelse og en kundeservice i topklasse.
Du kan være tryg ved, at overdragelsen sker helt automatisk, og du behøver ikke at skifte hverken udstyr eller router. Det fortsætter, som det hele tiden har gjort uden besvær for dig som kunde.
Hvad betyder det for mit abonnement?
Det betyder ikke noget for dit abonnement. Fastspeed overtager forbindelsen fra Wizer, og du fortsætter til den pris, du har hos Wizer. Er du blevet varslet om prisforhøjelse af Wizer, er det den pris, der er gældende, når du overgår til Fastspeed.
Skal jeg have tilsendt noget fra Fastspeed?
Nej, du fortsætter bare med din egen router og skulle der opstå problemer, kan du kontakte os og få stillet en låne-router til rådighed.
Kan jeg få en fast IP-adresse hos Fastspeed?
Ja, den koster 19 kr./md. inkl. moms som privatkunde. Du kan tilkøbe en Fast IP-adresse ved at kontakte os telefonisk på 89 87 10 09. Når vi har bestilt din faste IP-adresse, vil den virke efter ca. 1 time.
Kan jeg få TV fra Allente med 20% rabat hos Fastspeed?
Ja, du kan tilkøbe dette, så snart du er overgået til Fastspeed. Læs mere om Allente og tv-pakkerne her: fastspeed.dk/tv.
Hvorfor overgår Wizers kunder til Fastspeed?
Da Wizer overgår til udelukkende at være en entreprenørvirksomhed, har de indgået aftale om, at Fastspeed overtager Wizers kunder. Wizer overdrager trygt kundeforholdet til Fastspeed, da Fastspeed er Danmarks ultimative bredbåndsudbyder og har markedets bedste kundeoplevelse (nr. 1 på Trustpilot).
Hvorfor har jeg ikke fået besked om at være flyttet fra Wizer til Fastspeed?
Hvis du er Crowdfunding eller boligforeningskunde, vil du fortsat blive serviceret af Wizer. Hvis du har indgået en aftale om gratis fibernet fra Wizer i en begrænset periode, vil du fortsat modtage denne tjeneste. Når din gratis periode udløber, vil du automatisk blive overført til Fastspeed, uden at du behøver at foretage dig noget. Hvis du er en kunde hos Wizer via din boligforening, vil du stadig forblive Wizer-kunde, og alt vil fortsætte som hidtil.
Din første regning
Såfremt du overgår 1. juni, vil din første regning dække over juni måned og blive trukket via den tilmeldte betalingsmetode.
Hvis du overgår 1. august, vil din regning dække betalingen 1. august til 30. september og blive trukket via den tilmeldte betalingsmetode.
Fremtidige fakturaer
Betalinger sker kvartalsvis forud d. 1. dag i hvert kvartal. Du vil således blive opkrævet kvartalsvis ved abonnementsbetaling hhv. 1. januar, 1. april, 1. juli og 1. oktober. Eksempelvis dækker betalingen pr. 1. juli for perioden 1. juli til og med 30. september.
Betalingsformer
Vi tilbyder automatisk kortbetaling, MobilePay og Betalingsservice. Alle vores betalingsmetoder er gebyrfrie. Vær opmærksom på, at hvis din tilmelding til Betalingsservice først godkendes af din bank i slutningen af måneden, vil din regning opkræves sammen med opkrævningen for næste kvartal.
Hvordan tilknytter jeg betalingsoplysninger?
Hvis du har modtaget en email eller SMS fra Fastspeed omkring tilknytning af betalingsoplysninger, kan du helt trygt trykke på linket og tilmelde din betaling. Linket taget dig direkte ind i vores selvbetjening "Mit Fastspeed", hvor du tilknytter betalingen.
Du kan også selv gå ind på Mit Fastspeed. Du logger ind med de oplysninger, der er blevet sendt til dig via email. Her vælger du så menu-punktet "Betaling & regninger". Her kan du nemt tilknytte din ønskede betalingsform (Betalingskort, Betalingsservice eller MobilePay).
Er du Wizer-kunde og har brug for hjælp?
Top 3 stillede spørgsmål (klik og se svaret)
Hvornår går jeg online / jeg har ikke forbindelse?
Som Wizer-kunde der er overflyttet, vil du gå online i løbet af d. 1/6 og senest kl. 17. Du skal derfor sikre dig at din fiber-boks er tændt.
Tjek også om du har modtaget en email fra os med information om, hvornår du går online, eller om du skal foretage dig noget:
Hvordan tilknytter jeg betalingsoplysninger?
Hvis du har modtaget en email eller SMS fra Fastspeed omkring tilknytning af betalingsoplysninger, kan du helt trygt trykke på linket og tilmelde din betaling. Linket taget dig direkte ind i vores selvbetjening "Mit Fastspeed", hvor du tilknytter betalingen.
Du kan også selv gå ind på Mit Fastspeed. Du logger ind med de oplysninger, der er blevet sendt til dig via email. Her vælger du så menu-punktet "Betaling & regninger". Her kan du nemt tilknytte din ønskede betalingsform (Betalingskort, Betalingsservice eller MobilePay).
Hvordan får jeg en fast IP-adresse/den er ikke aktiv?
Hvis du har haft IP, men den ikke er overflyttet endnu:
Hvis din Faste IP-adresser ikke er aktiveret endnu vil det ske i løbet af i dag d. 1/6.
Hvis du ikke har en IP, men øsnker at købe en:
Du kan godt få en Fast IP-adresse. Den koster 19 kr./md. inkl. moms som privatkunde. Du kan tilkøbe en Fast IP-adresse ved at kontakte os telefonisk på 89 87 10 09. Når vi har bestilt din faste IP-adresse, vil den virke efter ca. 1 time.