Hop til indholdet
Tilbage
  • Bestil
  • Driftsstatus
  • TV
  • Erhverv
  • Kundeservice
    • Bestilling og ændring
    • Betaling & regning
    • Router & wifi-forbindelse
    • Driftsstatus & spørgsmål
  • Mit Fastspeed
  • Presse

Hjem › Kundeservice › Bestilling og ændring › Skal du flytte?

Skal du flytte?

Undgå at stå uden internetforbindelse i din nye bolig – flyt dit Fastspeed bredbånd til din nye adresse – også selv og det er til en forening eller det bliver betalt af en ny arbejdsgiver.

Hvis du flytter til en ny adresse, hvor vi kan levere 

Du kan tjekke på vores forside HER, om du kan få Fastspeed på den nye adresse. Du kan også ringe til vores kundeservice på 89 87 37 00, for at høre om vi leverer på den nye adresse.

Meld din flytning til kundeservice på 89 87 37 00, senest 4 uger inden du flytter. Så kan du undgå at stå uden internet i din nye bolig.

Vi åbner op – hvis du flytter til en forening, hvor Fastspeed ikke kan levere!

Hvis du flytter til en antenneforening, et boligselskab eller en boligforening mv. hvor Fastspeed ikke på nuværende tidspunkt kan levere (indtast adressen på forsiden HER), skal du ringe til os på 89 87 38 00, så får vi nemlig åbent op for adressen, så du kan få dit Fastspeed bredbånd med.

Skal din nye arbejdsgiver betale – så kan du stadig får Fastspeed!

Hvis det er din arbejdsgiver, der skal betale for dit bredbånd, kan vi nemt sørge for at din Fastspeed forbindelse flyttes over til arbejdsgiverbetaling. Ring til os på 89 87 83 03, så hjælper vi dig.