Hop til indholdet
Tilbage
  • Bestil
  • Driftsstatus
  • TV
  • Erhverv
  • Kundeservice
    • Bestilling og ændring
    • Betaling & regning
    • Router & wifi-forbindelse
    • Driftsstatus & spørgsmål
  • Mit Fastspeed
  • Presse

Hjem › Kundeservice › Bestilling og ændring › Opsig tidligere udbyder (SBBU)

Opsig tidligere udbyder (SBBU)

Hvis du ønsker at flytte dit internet til Fastspeed, kan vi hjælpe dig med at opsige dit abonnement hos din tidligere udbyder.

Bredbåndsudbyderne i Danmark har i fællesskab gjort det nemmere at skifte bredbåndsudbyder, ved at du kan give Fastspeed tilladelse til, på dine vegne, at opsige dit abonnement hos din tidligere udbyder. Dette minimerer risikoen for på den ene side at stå uden internetforbindelse, og på den anden side at skulle betale for flere abonnementer samtidigt.

 

Hvordan foregår det?

  1. Log ind på Mit Fastspeed med dine login informationer, som kan findes i din ordrebekræftelse.
  2. Udfyld felterne i fanen ”Opsig tidligere udbyder” på Mit Fastspeed.
  3. Fastspeed sender en anmodning til din tidligere udbyder, om at opsige abonnementet hos dem.
  4. Din tidligere udbyder bekræfter opsigelsen til Fastspeed, og du får direkte besked fra Fastspeed.
  5. Din Fastspeed ordre etableres og dit abonnement hos din tidligere udbyder bliver lukket.

Hvis du har spørgsmål til din opsigelse hos tidligere udbyder, eller ønsker at foretage nogle ændringer, så kan du altid tage kontakt til Fastspeed på +45 89 87 37 00.