Medarbejdere til Kundeservice og Teknisk Support søges

Fastspeed er ved at bygge en af Danmarks bedste kundeoplevelser og søger i den forbindelse dygtige og energiske medarbejdere indenfor Kundeservice og Teknisk Support.

Det altafgørende er, at du trives med at være i kontakt med mennesker. Det meste af arbejdet vil foregå over telefonen, hvor du er Fastspeeds stemme udadtil, og hvor du vil hjælpe vores kunder med service i verdensklasse.

Som en del af vores team i en startup-virksomhed er det også vigtigt for os, at du ikke er bange for at hjælpe til indenfor andre områder, der ikke nødvendigvis er kundeservice eller support-relaterede.

Vi lægger vægt på, at kandidater er selvstændige, praktiske og kan arbejde i teams. Herudover er det yderst vigtigt, at du vil have det sjovt på arbejdet og være med til at bygge en virksomhed med stærk vækst, hvor der er højt tempo og dagene meget sjældent ligner hinanden.

Vi forventer, at du som kandidat har erfaring fra kundeservice eller teknisk support. Herudover er det en fordel hvis du:

  • Har erfaring med salg/service/support af bredbånd (gerne coax og fiber)
  • Har erfaring med servicering af kunder over telefon, e-mail, chat, facebook og Trustpilot
  • Har arbejdet med klare mål indenfor bl.a. kundetilfredshed og salg

Kontakt
Hvis du ønsker at være del af en spændende vækstvirksomhed og i øvrigt kan nikke genkendende til ovenstående, så hører vi gerne fra dig.
Send en kort ansøgning med CV til [email protected] Har du spørgsmål til mulighederne kan du ringe til Kundeservicechef, Jonas Fancony på 60 52 82 11 eller sende en e-mail til [email protected]

Om Fastspeed
Fastspeed er et nystartet bredbåndsselskab, der leverer lynhurtige og stabile bredbåndsløsninger til en yderst attraktiv pris. Kundesegmenterne dækker over privatkunder, antenne- og boligforeninger, såvel som små og mindre virksomheder i Danmark. Bag selskabet står erfarne og meget stærke kræfter og investorer. Du kan læse mere om Fastspeed på www.fastspeed.dk.